Çarşamba

Buldumbuldum.com Yılbaşı Kampanya Sonucumuz

Kampanyamız dün gece bitti ve ben sabah kalkar kalkmaz çekilişimizi yapmak istedim :)
Çook dikkatli bir şekilde yorumları teek tek okudum, +1 çekiliş hakkı olan arkadaşların bloglarını inceledim listemi hazırladımm ve video programımı çalıştırıp başladım çekilişee :)
Dakikalar  önce oldu tüm olanlarrr;

Ve kazananlarımız;
                                     Şok Kalem Kazananımız;  Siyahbeyazmutfak




                               1. Kitap Kasa Kazananımız;   ruken


                      2. Kitap Kasa Kazananımız;   kmp hippie


Kendilerini tebrikk ediyorummm :)


Kazanamadıysanız üzülmeyinn ! En güzel yılbaşı hediyeleri bir tıkk ötedee;
                                  http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/yilbasi/


En geç  23 ARALIK 2011 tarihine kadar , mailin konu kısmına BULDUMBULDUM yazarak iletişim bilgilerinizi  denemedenalma.blogspot@hotmail.com adresine yollamanızı istiyorum.(Karışıklıklar olmaması için nickinizi belirtin ).LÜTFENN Telefon numaranızı yazmayı da unutmayınnn :=)) kargo için gerekli çünkü :)


Beni izlemeye devam edinnnnn veeee  facebook sayfama katılmayı da unutmayınnnnnn:=))) 
=>>>> TIKKKKKKK ) 

1 yorum:

  1. çook mutlu oldum ,teşekkürler .Bilgilerimi yolluyorum hemen:)

    YanıtlaSil